Veel gestelde vragen, u kan ons natuurlijk bellen of e-mailen!

 

Bezorging Van Aankopen?

Alles wat verzonden kan worden met post NL, afhankelijk van de grootte van het artikel en het gewicht, verzenden wij dan ook met Post NL.( voor artikelen boven de 75 euro gratis) Grote stukken als meubels etc kunnen wij tegen vergoeding bezorgen in Nederland , Belgie, Duitsland, of elders in Europa. Voor afstanden groter dan 500km maken wij gebruik van een expeditiebedrijf. de kosten van vervoer zullen wij dan u doorberekenen

Wanneer Ontvang ik mijn Aankopen?

Uw aankopen worden, na ontvangst van uw betaling , klaargemaakt voor transport en ingepakt. Afhankelijk van het artikel en de bezorgmethode zal het drie werkdagen duren voor de artikelen met Post NL verstuurd en voor de grote artikelen maken wij met u een leveringsafspraak.

Met wie neem ik contact op bij vragen?

Bij vragen over verzending of andere vragen over een artikel belt u met ons direct : 06 39718317 of stuur ons een email: robbert@riogrande.nl

Do You Ship Internationally?

Yes, we ship internationally.

You can contact us by phone at (31) 6 39718317 with any of your questions.

We speak German, Italian, French, English and a litttle Spanish.

Kan ik een artikel terugsturen?

U kan een artikel terugsturen aan ons adres Tweelweg 1

3784WD Terschuur.

U dient echter vooraf met ons te overleggen waarom u een artikel wilt terugsturen of reclameren. Dit kan per email: info@riogrande.nl .

Pas als wij overeengekomen zijn dat het artikel terug mag naar Rio Grande stuurt u het artikel retour. De kosten van verzenden zijn voor uw rekening, tenzij de kwestie van het retourzenden aan Rio Grande heeft gelegen, en dit als zodanig wordt afgesproken.

Heb ik een Account nodig om te kunnen bestellen?

Voor artikelen uit de webshop heeft u een account nodig. Voor artikelen die u vindt in onze showroom in Terschuur niet , alhoewel het met een account makkelijker is met ons te communiceren over een verzendstatus van uw artikel.

Hoe boek ik een Teepee?

U boekt een Teepee via onze contact en nieuwspagina of belt ons op 0639718317.

Verder zijn wij te vinden op airb&B en supertrips.

Hoe betaal ik bij Rio Grande?

Rio Grande heeft een pinapparaat geschikt voor alle bankkaarten uit Europa. Verder kan u ons per bank overschrijven, emailt u ons voor onze bankgegevens. CreditCards accepteren wij vooralsnog niet.

Hebben wij uw vraag niet beantwoord?